Tuesday, September 18, 2007

A inceput scoala ...

...Am observat un lucru destul de ingrijorator : cred ca 25 % dintre elevii de liceu
sunt tigani ! Merg pe strazi si prin mijloacele de transport in comun cu telefoanele date pe speaker si bineinteles ca nu asculta decat manele [ macar daca ar asculta in mortii lor manele in casele lor ale darapanate , nu pe strada ca sa mai deranjeze si pe altii ]
...Ce sa mai discut ca deja mi-e greata , cand ies pe strada si vad atatia tigani care dupa ce ca sunt jegosi si vai de ei , mai au si tupeu sa vorbeasca sau sa-ti raspunda ! Cred ca am spus prea multe ...trag aer in piept ....ma linistesc....si....

1 comment:

Vali BARBULESCU said...

salut. nu ti-am publicat comentariul pentru ca este trivial si discriminator. comentariul respectiv l-am facut intrebat de autoarea cartii si nu de nikita si asta se intampla acum 8 ani. pe vremea aceea nikita era o fata despre care stiam doar ca a vut o copilarie nefericita si ...cam atat. ca in anul 2007 ea apare la acasa tv in ipostaze dubioase nu este vina mea. nici jim morrison nu se droga la 10 ani...

cat despre tigani... am observat ura ta... poate motivata... si subscriu. dar iti dau unu sfat : cu cat ii urasti mai mult cu atat te vei deprima mai mult... ignora-i ... va fi mult mai bine ! numai bine, VB.